maanantai 29. marraskuuta 2010

Kuukauden bloggari on valittu

Moi kaikki! En ookkaan pitkään aikaan kirjottanu blogiani. Ootteko muuten jo lukenu Ellan ja Maxin blogii siellä kerrotaan kuukauden bloggarikisan voittajat ja ne on Jadetar ja HannahMontana! Ootteko ollu niitten blogeissa niiden blogit on hyviä



siinä nyt sitten on ne bloggari kisan voittajat


Mutta muita bloggareita voi taas viikon päästä äänestää siellä Ëllan ja Maxin blogissa eli siis tarkoituksena on äänestää sitä joka on sinun mielestäsi tehnyt kovasti työtä ja jonka blogista tykkäät!Kannattaa siis äänestää omaa lempi blogia!Mutta ei saa äänestää omaa blogia.



Oletko muuten jo käynyt iglussa sen löydät viidakosta

3 kommenttia:

  1. Hieno yläkuva, Ellu (mun ansiosta)!

    VastaaPoista
  2. MOI TÄSSÄ MÄ NYT OON PERTTUJR!! tulin kattoo sun blogii kiva blogi oon nyt sun lukija ;) ja hauska toi yläkuva se on hieno! ei mul täs muuta ollu T:Perttujr

    VastaaPoista
  3. Moi, ElluStella! Ois kiva jos lukisit munki blogii. Mun blogin nimi on Musi-pandan blogi

    VastaaPoista