lauantai 13. marraskuuta 2010

Kivoja kuvia ympäri panfua

Moi taas oon vähän keräilly kuvia ympäri panfua.Ensimmäisessä kuvassa mä tanssin muiden kivojen pandojen kanssa.Toisessa kuvassa näkyy upeita ilotulituksia



Harmi vaan että tavikset ei voi laittaa musaa.













Vautsi mitä ilotulituksia.












Parhaan ystävän kanssa on aina kivaa olla : )
Tuosta äskisestä päätellen anska1 on mun paras kaveri.Anskasta tuli kylläkin vasta tänään eli 13.11. mun paras kaveri ja myös mun perus kaveri


Siinä ilotulitus kuvassa mä mietin et jos kaikki tanssis niin tuliskohan se lohikäärme josta yhessä vaiheessa puhuttiin kauheesti?

2 kommenttia:

  1. moi ellustella! Mä oon perttujr hauska blogi sulla ja hauska toi vaahtera tausta. T: perttujr

    VastaaPoista
  2. hei! ellustella
    on sun lukija ni oisikko munki

    VastaaPoista