keskiviikko 31. elokuuta 2011

Kaverit on ihania

Moikkelis! Tänään olin panfus kamujen kaa ja otin vähäsen kuvia:


Kamut ja mä




Heraaaa<3<3<3<3<3<3



Mä, heraa, chuchu ja Uni.



Siinä oli ne kuvat mut haluun näyttää vielä meidän tulevan koiran kuvan.
Sen näkee sitten ihan postauksen lopussa.
Mä toivoisin blogiini vähän lisää lukijoita ja kommentteja. Tänään koulussa meillä oli eka matikkaa sit oli äikkää sit oli kuvista kaks tuntii ja sit viel teknistä kaks tuntii.
Meillä vaihtu tänä vuonna opettaja. 
Mitäs muutä mä voisin kertoo...
No kai toi riittää.

Moikka!

Siinä se kuva.

Rakkaudella: ElluStella

2 kommenttia:

  1. Hei, Ellu! :)

    Ihuna koira. Onko se ehkä bichon frise? :D Mäkin saan ehkä sellasen. Ja kiitti, kun saan olla viikon panda. Sulla on kiva blogi, jatka vaan tätä!

    Terkuin,
    Meda

    VastaaPoista